Svar.

Caroline om svar till MILEY4EVER:

 
kommentar 1
-Då tycker jag la med att jag med att jag ska få säga min åsikt. Och jag tycker mycket av hon sa va bullshit! Selena kanske inte sjunger så jävla bra som miley. Men vi kan inte heller säga att hon suger! För hon kan ju sjunga. Mycket bättre än dom flesta.

Jag kan hålla med om att hon inte sjöng så bra innan, men hon har faktiskt förbättras. Och som tjejen säger "nobodys perfect" vem fan har sakt att selena är!? så jävla patetisk bara för att hon är ett miley fan. Jag älskar miley! det har inget med det att göra, Bara att jag hatar folk som skyller på folk som inte har gjort något ont? Nä nu menar jag inte riktigt hatar men jobbigt folk. Och jag tror absolut inte selena är ute efter uppmärksamhet eller att bli mer känd för att gå och bli ihop med några kända killar. Iså fal..varför skulle ine hon kunna vara ihop med dom utan att bli anklagad för det? Om hon nu är ute efter uppmärksamhet vem bryr sig!? hennes liv.

skriver som ni..oj vad långt det blev. haha, Vill bara säga att jag älskar din blogg. Men hatar att ni börjar "klaga" på någon annan kändis bara för att ni gillar Miley som till exempel. Kram

Kommertar 2:
Jävla fjant som inte vågar att vissa mitt meddelnade.
Hon får fan säga vad hon vill bara för det handlar om miley men bara för att jag säger något om miley så kan du inte vissa det?
Så jävla patetisk


********************************************************************************************


Svar: Ta det lugnt tjejen! Jag hade inte orkat läsa din kommentar för att den var så lång och jag accepterar inte kommentarer innan jag läst dem. Det hade inte ens gått en dag, du måste lugna ner dig! Tålamod...Du trodde säkert inte jag skulle publicera någon av dina kommentarer och nu så visar jag båda offentligt på bloggen, där du säger att jag är patetisk. Tänk dig för innan du skriver något. Om du hade haft en blogg hade jag svarat på den.

PS. Jag hade inte ens märkt din första kommentar innan jag såg din andra. Först trodde jag att det första kommentaren var den från MILEY4EVER.



uppdatering. Kommentar 3:
Hej igen.
Jag ber om ursäkt för den andra kommentaren, men jag trodde alvarligt inte att du skulle vissa den för att jag var emot henne lite. Och att jag bev lite irriterad.
Men i den första kommentaren står jag fast vid.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej igen.

Jag ber om ursäkt för den andra kommentaren, men jag trodde alvarligt inte att du skulle vissa den för att jag var emot henne lite. Och att jag bev lite irriterad.

Men i den första kommentaren står jag fast vid.

2011-07-28 @ 19:54:36
Postat av: ciaRAMILEYSSTÖRSTAFAN

eeehh fatar inte vad ni mmenar???

2011-07-28 @ 22:50:01
Postat av: ciaRAMILEYSSTÖRSTAFAN

jag menar fatta (stavfel)

2011-07-29 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0