SVAR!!!!!!!!! till många


FRÅGA 1: Såg bloggen nu, den äger typ. Var hittar du alla bilder och info? Jag har älskat Miley i ca 2 - 3 år nu :D<33 Lägg upp många nya bilder i fortsättningen , kan du inte skriva mer vads miley gör var dag? när fick hon hunden? kram<3

FRÅGA 2: Jag undrar oxå vart du gör din header snälla kan du säga ?? Jag har ingen blogg men har lust att göra headers

FRÅGA 3: Umgås Miley och Emily nå mer? Finns de nå nya bilder på dem eller videos?

FRÅGA 4: Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me

***

Svar på fråga 1: Jag berättar inte vart jag hittar info :) Jag skriver alla nyheter som kommer. Miley fick hunden (Floyd) för ett par dagar sedan, jag vet inte exakt.

Svar på fråga 2: Paint.net, det står under MC (på sidan av bloggen)

Svar på fråga 3: Jag tror de båda är rätt upptagna tyvärr. Miley har väldigt många andra vänner och jobbar på så många olika projekt och Emily har sin egen karriär. Men ja, de är vänner fast de hinner inte umgås. Och Miley träffar mest Jason (Jackson) från HM teamet nu. Och nej, det finns inga nya bilder/videos på Miley & Emily.

Svar på fråga 4: THANK YOU FOR READING! Sorry, but I only exchange links with other fansites :)


Kommentarer
Postat av: En kommentar

Kommentar till svar 1.



Ett bra tips är att du skriver varifrån du fått skvallret/bilderna ifrån. Den som skrivit eller tagit bilderna kanske inte blir så glad annars.



Enligt lagen så har du inga rättigheter till att ta någon annans bild eller kopiera något som någon annan har skrivit utan att skriva varifrån du tagit det.



Har du otur kan du bli stämd.



2011-07-20 @ 12:07:35
Postat av: lona

fin blogg

2011-07-23 @ 08:25:31
URL: http://lonas.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0