Naww! ♥ ♥ ♥

På Mileys sista show i Perth, Australien så gjorde hon en cover av Gorillaz låt "On Melancholy hill".

Hon gjorde det som ett specialframträdande för sina bakgrundsdansar (Jen & Ryan. Ni som har följt bloggen vet säkert vem Jen är) ska gifta sig och att detta var deras sista uppträdande som... ogifta, haha. Jag tycker det var så fint gjort av Miley och jag önskar att media och paparazzi kunde se lite mer av den här Miley. Den riktiga Miley som åker hela vägen till Haiti för att hjälpa barn mm.
Och hon gråter när hon sjunger den!

Videon har fått ovanligt många tittare med tanke på att den inte är filmad med en bra kamera och man hör skrik i bakgrunden ♥

Jag tycker Mileys cover vad jättebra, den bästa covern hon har gjort (tillsammans med "Giving you up"). Det skulle vara grymt om hon hade med den på sin nya skiva som fortfarande är under process. Vad tycker ni om Mileys cover? Borde hon ha med den på sin platta?



RYAN OCH JEN;


PS. JAG REDIGERAR SMÅSAKER PÅ BLOGGEN SÅ DEN KANSKE SER LITE KONSTIG UT JUST NU


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: HAHAH! Det låter som dig xD



Nepp, de såg inte Paramore och enligt Peace and loves spelschema så spelade inte Paramore där. Så var du fått den informationen om att de spelade där vet jag inte, för det verkar som om de inte spelade där ^w^

2011-07-11 @ 10:24:15
URL: http://sweetrain.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv: aha, RANDOM! XD

2011-07-11 @ 10:37:48
URL: http://sweetrain.blogg.se/
Postat av: thelma & matilda

heej....vi älskar dig jätte mycket får vi träffa dig miley♥♥♥♥....:)

2011-07-14 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0