Miley Cyrus

INTERVJUAREN: Miley Cyrus gjorde en cover på din låt Landside i Australien. Visste du om det?

STEVIE NICKS: I know! Someone showed it to me on YouTube. It was really good. We were on the Oprah show together, me and Miley and Pat Benatar and Sheryl Crow and some others. Rock and roll girls. I met Miley and I thought she was really nice. She’s done a very sweet homage. I’m delighted to have someone her age doing that song.

Svenska: Jag vet! Någon visade det för mig på youtube. Det var väldigt bra. Vi var på Oprahs show tillsammans, jag och Miley och Pat Benatar och Sheryl Crow och några andra. Rock n roll tjejer. Jag träffade Miley och jag tyckte hon var väldigt trevlig. Hon gjorde en väldigt söt hyllning. Jag är förtjust över att se någon i hennes ålder sjunga den låten.

Själv tycker jag hon gjorde ett extremt bra jobb, och att hennes cover var bättre än orginalet!!!

Ny-gammal bild på Miam. What's up with showing the entire bra? It ain't classy Miles. I love you, but no. Just no.  


Covern på landside:

Kommentarer
Postat av: Lisa

förlåt men vad har hon på sig!? :O

Ser ju hemskt ut

2011-07-28 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0