Synd gumman...

FRÅGA FRÅN ANONYM: Asså varför fejkar du att vara Rebecka? DU har ett eget liv varför bara inte leva det ist?

Svar: Hej sötnos! Du måste ha blandat ihop mig med någon annan Miley-bloggare. Jag har aldrig påstått vara Rebecka. Mileycutenoah har däremot fått frågor om hon är rebecka. Jag heter Zoey och bor i Stockholm, jag vet mycket väl att jag inte är Rebecka. För er läsare som undrar vem denna 'Rebecka' är så är det hon som deltog i Melodifestivalen och har bloggen: http://beccajansson.blogg.se/

Ja det var allt för mig. Jag skulle upskatta att anonyma som frågar saker mailade dem! Jag vill inte lägga upp massa onödiga privatlivs-inlägg på min blogg, tack, speciellt inte om det inte har med Miley att göra. Snälla lyssna


Kommentarer
Postat av: tilde

fin blogg<3

2011-01-04 @ 00:49:21
URL: http://tildeaarvidsson.blogg.se/
Postat av: ella

Jag tycker den rosa designen var snyggare :) HAHA, i love your blogg !!! :)

2011-01-04 @ 14:32:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0