MILEY GENOM ÅREN

Vid- ett-speciellt-tillfälle-look

 2005. En av hennes första stora 'kändisupplevelser' var Ashley Tisdales födelsedagsfest. Så sööt!


2006, fortfarande lite ovan vid att vara på röda mattan.


2007, världsvan kändis.


VARNING, NÄSTA BILD ÄR BARA FÖÖR SNYGG!

2008, ja vad ska man säga. När jag såg denna bild för första gången blev jag käär. Så vacker.


2009, pose-proffs.


2010, en vacker, intelligent, omtänksam och rolig kvinna står framför oss nu!
 


*************************************************************************************************

Vardagliga stilen

2006, paparazzi-posare. Hon har inget emot att ge dem några bilder.


2007... En vanlig tonåring.


2008, snyggaste frisyren ever!! F** vad jag älskar den! Hon ser så J**** söt ut i den...!


2009, vad ska man säga? Flera album sålda, filmer gjorda och en själboigrafi skriven... Fantastiskt
.

2010, hon presenterar sitt nya jag för världen och blir dränkt i kommentarer, negativa som positiva
.

Miley har uppnått sååå mycket och jag ser verkligen upp till henne.


tack för iden: mileycyruz.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillar hennes hår när hon har mörkare färger. Hon ser mer spännande ut :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0