Majli Rej Sajrus var namnet! *NOT*

Om mig:

Jag...

... Var ett gigantiskt Sagan om ringen fan när jag var runt 5-6 år. Jag var typ Frodo-wannabe.

...  Sminkar mig aaaldrig!

... Ni har haft en bad hair day någon gång eller hur? Jag har det varje dag. Mitt hår ser ut som Hermiones i första Harry Potter filmen. No joke. Ok, pyttelite överdrivet, men väldigt nära.

... Tycker utseende mässigt inte Miley är den vackraste kändisen men hennes personlighet är det vilket gör henne sötast.

... Varje gång någon frågar om jag gillar Hannah Montana så svarar jag samma sak. Tänk på något väldigt betydelsefullt när du var barn. Kanske dina barbie-dockor eller din transformer. Jag tar mina gosedjur som exempel. Jag kan inte slänga vissa av mina gosedjur även om jag inte leker med dem. De betyder mkt för mig även om jag inte har rört dem på flera år. Liksom mina gosedjur kommer Hannah Montana alltid vara en stor det av mig. Det var då jag först fick kontakt med Miley! Utan Hannah skulle jag inte den här bloggen funnits... 
Love you Bobo elefant och (kommentera inte namnet nu ok) Tigeritiger.

... Är ett stort Twiligt, Harry Potter och The last song fan. (Böckerna)  

... Känner mig ensam om att gilla Miley i vardagliga livet. Men det finns ju såklart vissa som tycker om en låt eller två av henne

...Tycker Ysabel är den coolaste och roligaste bästa vännen man kan ha. Hon var bara 8 år när hon var på sin första Kiss-konsert

... Tycker att Felix är den mest pålitliga vännen man kan ha. En riktig rocker som inte bryr sig om vad andra tycker om honom

... Är besatt av P!NKs album 'I'm not dead'. U+urhand är en av de bästa låtarna.

... Är besviken över att INGEN i min skola vet vilka Nirvana är... Snälla nån!

... ´Tycker så här: Svenska Miley Ray Cyrus fans utalar oftast hennes namn så här: Majli Rej Sajrus. PEOPLE PLEASE! Bara för att du heter... Greta (Tog ett väldigt svenskt namn) och åker till USA så skulle inte du uttala det helt annorlunda. SÅ försök en gång med mig nu, säg det mjukt: Miley Ray Cyrus. Svårare än så är det inte! Bara Miley Ray Cyrus.

... Har trååååkigt nu....

Kommentarer
Postat av: Frida

Så! Nu har jag mejlat bilderna och citat! ;)

2011-01-02 @ 20:59:34
URL: http://flimma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nirvana <3

2011-01-02 @ 21:05:18
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/
Postat av: Nada

Känns som om jag också är den ända som gillar Miley

2011-01-05 @ 16:18:30
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0