LYSSNA + Vad hände med Avan Jogia?

Hello! Jag vill bara börja med att säga, jag är INTE bra på att redigera videor! Hur som helst. Jag har gjort en liten video där jag tycker Mileys röst låter bäst. Den är ganska kort, men lyssna själv och säg vad du tycker. Jag kommer nog försöka göra om den lite mer ordentligt någon annan gång men jaja! Alla de här låtarna är live och alltså inte redigerade. Det står fel på några ställen i videon som ni kanske ser, men hey, den är i HD iaf :)

B TW! Någon undrade hur det var med Miley och Avan Jogia. Svaret är att jag tror de bara flirtade på den festen eftersom att man inte har hört av dem igen. Hon har inte ens träffat honom. Men men! Vem vet, hon är ju i New Orleans nu så det är ju svårt för dem att träffas...


Kommentarer
Postat av: mandisxd

Hej, lyssnade igenom youtube klippet två gånger ;) hihi



Ställ gärna en fråga i min frågestund :D

2011-01-15 @ 22:53:07
URL: http://mandisxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0