God kväll :)

MUSIK! En sådan fantastisk sak :) Jag kan inte gå en dag utan att lyssna på musik. Jag har ingen speciell musikstil, jag gillar i stort sätt ALLT (Förutom opera och klassiskt). Sist kommer min P!NK-bomb. Hon är den mest begåvade musikern tillsammans med Miles tycker jag :) And no, there's no Bieber on my playlists!

Här är lite låtar jag diggar:

Nirvana -Heart shaped box

Petter -Längesen

Adele -Cold shoulder
John Lennon -Jealous guy

The Runaways -Cherry Bomb

The pretty reckless -Goin' down

Metro Station -Shake it (Mileys broders band :)

Madonna -Hung up (Så niiiice)

P!NK BOOOMB!
U+ur hand

Leave me alone

Long way to happy

Who knew
 
Cuz' I can
 
I'm not dead

Conversations with my 13 year old self

God is a DJ

F**king perfect (KOLLA VIDEON! SÅÅ BRA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0