Röker Miley? Den här gången har jag ingen aning

Först och främst, jag är 100% säker på att Miley håller i cigaretten. Den har jag kollat upp, och det är hennes bror Braison som man ser i backspegeln. Det har jag också kollat upp  :)
Anyway, ciggaretten är inte tänd men jag tror inte direkt att hon håller den åt Braison:
1. Hon körde bilen (lite konstigt att låta den som kör bilen hålla i ens cigg)
2. Han är under 18
Hur som helst! Det skulle ju vara väldigt synd om Miley rökte eftersom att (Nu kommer en liten kalldusch för rökare) det kan förstöra rösten, man mår dåligt av det, det skadar miljön, det stinker och man kan få mer sjukdomar. Jag tror ändå inte Miley kommer fortsätta men snälla! Hennes föräldrar har nyss skilt sig, hon gjorde slut med sin första seriösa pojkvän, har fått en massa kritik efter sitt 'stil-byte' och blir jagad av paparazzi hela dagarna. Det är svårt att växa upp i rampljuset.

Ja, kommentera er åsikt om det hela!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kommer bli så jävla ledsen om hon bekräftar att det är sant, även om jag själv röker men jag har en bra anledning eller det finns väll inte direkt någon bra anledning men om jag inte får röka finns risken att jag går tillbaka till andra saker jag gjort..aja men det jag menar är att det är så jävla onödigt, och ni som läser det här, ta åt er o lär snäll gå inte igenom det jag gjort jag LOVAR att sluta röka kommer va det svåraste du gjort i hela ditt liv...om du lyckas...



jag har inte lyckats men jag försöker så gott jag kan...

2011-02-05 @ 17:12:50
Postat av: karin

det är konstigt att hon håller den med höger hand när hon kör bil liksom sitter hon åt fel håll ....?

2011-02-05 @ 19:08:52
Postat av: daniel

jag måste erkänna att jag skulle bli enormt besviken!!! Hon blir ju inte en sämre person men alltså hon skriver i sin bok att det är något hon vet att hon aldrig skulle göra. Så därför skulle det för mig vara enormt konstigt och bara dåligt för henne själv...jag skulle inte sluta att vara hennes fan men jag tror faktiskt att jag skulle tappa lite förtroende:(

2011-02-05 @ 21:11:08
Postat av: daniel

Jag vill också för mileys skull att hon inte ska göra det...för hon skulle få så jävla mycket skit för och det skulle hon få först och främst från föräldrar vars barn har henne som förebild med också från media som kommer att säga att hon ljög och allt efter det hon skrev i "miles to go". Men där med inte sagt att jag inte älskar henne för den hon är...det är just handlingen i sig i så fall som jag inte gillar

2011-02-05 @ 22:48:14
Postat av: Matilda

Det sägs väl att rökning ska lugna nerverna, så ja varför inte.

2011-02-06 @ 02:26:51
URL: http://eliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0