Miley 5 feb

Här är pics på Miley från 5 feb då hon var på coffee bean i Toluca Lake. Hon ser så fantastisk ut!

Efter mitt rökning inlägg så fick jag många långa, besvikna kommentarer. Såklart skulle jag också vara besviken om Miley rökte. Jag vill inte att hon ska bli rynkig i förtid och förstöra kropp. Men hur som helst skulle hon få för stor press på sig om hon gjorde, och jag vet inte om det skulle få henne och sluta eller börja göra det ännu mer. Det finns miljoner människor som skulle vilja erbjuda sig att hjäpla Miley och jag tror knappast hennes föräldrar skulle stöda det här valet. Som Miley en gång sa när pressen tjatade om hennes sexiga förändring "Jag skulle inte göra något som inte gjorde min mamma stolt". Men men! Var ska man tro?

PS. Om ni inte redan har fattat det, klicka på de så bilderna för att se dem i större storlek


Kommentarer
Postat av: mileycutenoah

Hur går det med din blogg :*<3

2011-02-06 @ 13:59:55
URL: http://mileycutenoah.blogg.se/
Postat av: Sara - LoveToBieber.blogg.se

Det ända vi kan göra nu är att stötta henne genom allt skit!<3

2011-02-06 @ 17:49:01
URL: http://lovetobieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0