2011

Hej, ska vi ta och ta en återblick på det här året eftersom det minst sagt börjar närma sig sitt slut?

Vi börjar med årets snyggste vardagliga outfit:
 


Årets snyggaste gala/event outfit:


Årets bästa cover (since she didn't release any of her music):
1. LANDSLIDE! SÅÅ awesome

2. Melancholy hill- Älskar orginalet jättemycket och Mileys cover är jättefin
3. I love rock and roll- LOVE IT!

Årets bästa välgörenhetsprojekt:
Jag måste säga "Starkey hearing foundation". Jag tycker att det är fantastiskt att hon åkte hela vägen till Haiti för att hjälpa till. Hon har lagt ner otroligt mycket tid och arbete och verkligen engagerat sig i deras projekt. Sedan tycker jag att det är bra att hon har gått med i "Love is louder than the pressure to be perfect" kampanjen för den har fått väldigt mycket uppmärksamhet nu. Jag tycker också att hon gjorde en photoshoot för "Beauty book for braincancer" var bra för den tidningen kommer sälja gaalet! Men om jag ska välja en sak så är det "Starkey" för den har hon verkligen gjort mycket för.

Bästa live uppträdanden:

Seriöst, hennes insats på SNL var awesome :)

The climb kommer alltid vara en stor favorit :)


Bättre än orginalet


Mina favoritintervjuer:

Ellen... What can I say? Men i den här videon märker man verkligen att hon håller på att mogna.

Ma mustache gurrl


Favoritphotoshoot:
Marie Claire all the way! Finns så många snygga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0