Svar:

Fråga: Hej Zoey & Emmy! Alltså det här kanske är konstigt att jag skriver det här men det känns bra att bara prata med någon..
Alltså jag är ett stort fan av Miley sen typ 3-4 år tillbaka, iaf så när hon släppte sitt album Can't Be Tamed och det kom ut att hon hade rökt bong och när jag såg hennes nya ascenkläder så blev jag lite överraskad liksom ja, jag tyckte inte det var helt okej men jag var fortfarande ett fan, sen så när jag hörde om LOL såg hennes bilder från hennes 18-årsdag och allt så blev jag ännu mer tveksam om jag verkligen skulle ha henne som förebild..
Nu några månader senare så insåg jag att jag hade fel liksom jag ''lämnade'' aldrig Miley jag var bara lite tveksam, jag ångrar verkligen allt jag tänke om Miley och jag är fortfarande ett stort fan men jag har fortfarande skuldkänslor och mår dåligt över det för att jag tänker att jag har sårat Miley i mitt huvud..

Så min fråga är vad tycker ni jag ska göra och tycker ni att jag är ett uselt Miley-fan??

Tack för att jag fick skriva till er :)

Svar: Jag  fattar vad du menar, jag har också "tvekat" men du behöver för guds skull inte ha skuldkänslor!!! Du är inte ett uselt Mileyfan. Hon är en vanlig människa. Jag lovar att dina egna föräldrar har varit fulla någon gång och rökt någon gång. Jag tycker Miley har hållt huvudet högt trots att hon har varit den Disnay stjärna som fått mest kritik mm. Jag tycker hon är gullig på något sätt. T ex när hon pratade om vetenskap så  lät hon så korkad och outbildad men jag älskar det! Hon försöker ändå få sina fans att vara bra och påverka dem på ett bra sätt även om hon inte är en ängel. Miley är männsklig. Även om man är ett Mileyfan behöver man inte vara som Miley på alla sätt och vis. Jag visar inte hela min BH för att Miley gör det. Du måste ha dina egna åsikter om vad som är rätt och fel också. Miley är en snäll person och det är det som betyder något. Ja, hon har gjort några dåliga val, och? Du är inget uselt Miley fan, du stöttar ju henne fortfarande eller hur?

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det gör jag, tack! <3

2011-08-17 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0