Svar

Felicia: En fråga, tror jag redan frågat det men inte fått svar, om det inte är en annan blogg jag frågat men testar fråga här och hoppas jag får svar här iallafall?
Vart är miley's andra hundar? Mate? Sophie? Frågade om lyla sist jag skrev frågan men nu fick man ju se henne iallafall. Snälla svara!:) Hon har ju 4hundar ellerhur? Mate, Lyla, Sophie och sen den där alaskan klee kai hundvalpen som jag inte kommer ihåg var han heter. Lite långt men hoppas verkligen jag får svar!:)

Svar: Jepp du har frågat tidigare, men var i Kroatien då så hann inte svara. Iaf, MC's andra hundar är väll hemma hos henne eller hon hennes föräldrar. Någon av hennes vänner passar kanske dem? Jag kan inte minsta detalj i hennes privatliv. Hon har mer än fyra hundar. Hon har som du sa, Mate, Lyla, Sophie och Floyd men även Roadie och Shooter (fast det är dock troligt att någon av dem har dött. Eller båda. ) Sedan har ju alla i familjen sina egna hundar, fast jag har aldrig sett Noah men en hund (?).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sett noah med Mate flera gånger. Dessutom på videos.

2011-08-18 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0