Oh my, seems as if I have to explain myself. Again

"Tydligen har hon börjat röka. Så synd så synd. Jag kan inte lägga mig i i hennes liv, men seriöst hon umgås med fel personer."

Ok guys! Så här är det! Jag tycker rökning i allmänhet är något dåligt på alla sätt och vis.
1. Det är dåligt för naturen
2. Skadar personerna omkring en
3. Skadar en själv
4. Man blir rynkigare :)
5. (för Miley spec.) Förstör rösten
mm.

Kommentar; asså seriöst!!! låt henne röka om hon nu väljer att göra de, de är helt normalt att röka... Och du kan inte säga att hon umgås med fel människor som gör att hon börjat röka, de är väl ändå hennes egen vilja? Hon har växt upp, inget litet barn längre. visst hon har väl sagt att hon aldrig skulle röka men vad kan hon ha vart, typ 14 eller?? Seriöst hon är vuxen nu och man växer upp.. De behöver väl inte va ett misstag bara för att hon röker. Seriöst. Lägg ner nu

Svar; Jag har inte sagt åt Miley att hon inte får röka, jag tycker bara det är synd att hon gör det. Det är normalt att folk röker, men är det bra eller? Nej, det borde inte vara normalt. Hon umgås med vissa människor som påverkar henne dåligt men såklart även bra. Hon lovade sig själv att inte röka pga en anleding som var ganska... Viktig. Om du hade läst Miles to go hade du fattat. Det hade med hennes farfar Ronald att göra. Jag säger inte att Miley är dum eller att jag inte gillar henne. Jag tycker hon är en vacker, självständig, modig, stark, snäll, rolig, intressant, underbar kvinna som förtjänar den karriär som hon har :) Men ja, det är synd att hon röker.
Jag försvarar Miley i typ varenda inlägg så...! She shouldn't give a damm 'bout her bad reputation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0