Nya låten + twitter + dåligt planerat inlägg

Mileys dansare twittrar till Miley;



+ Nya låten "Get nasty" är fake. Är tydligen en Ashlee Simphson låt. Tack för tipset "läsaren" :)

+Förlåt att jag inte har svarat på några frågor!!! Men ville inte sitta framför datorn hela london-resan, så jag orkade inte... Men nej, jag gör inte mer länkbyten, för snart flyttar bloggen till m-cyrusdaily.fanfusion.org
När jag säger snart menar jag ett par månader :) Och man kan köpa miles to go på cdon.com, du som undrade. Den finns extremt sällan i butiker.

+Nya pics:


+ Kolla in:

Kommentarer
Postat av: Minou!

hahah tack så mkt <3 <3

2011-04-21 @ 19:17:31
URL: http://minoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0