IDÉ + saker...

Ok, så jag tänkte, eftersom ni som läser min blogg troligtvis är stora Miley fans ;) så undrar jag om ni skulle vilja att jag la ut ett kapitel från "Miles to go" varje vecka? Tyvärr är finns boken bara på engelska och jag skulle inte orka översätta varje kapitel. Men det var bara en tanke. I alla fall, jag satt nyss och bläddrade i boken och då hittade jag en ganska söt del.

***

And in the very beginning (av kändisskapet) everything was so new that nothing felt remotely slow. I remember the first time I really gussied up for the red carpet was for the premiere of Chicken little. It was a Disney movie and I wanted to see it, so I asked for tickets to the premiere. Mom and I went shopping for a fancy dress at Charlotte Russe. I remember saying, "Mom, can't I tell them I have a premiere?" I thought they'd give me extra help or bring me a glass of sparkling water or something. Mom said, "No one's going to belive you. Do you know how many people in LA that comes into stores and say that?"
I ended up wearing a black blazer with a cross on it. I thought I was cute- But compared to what I wear these days... When we went to the movie I walked down the red carpet, toward all the flashing cameras and photographers yelling stars' names. "Zach! Joan! Steve!" When I strolled by, the cameras were lowered. There was a silence. They had no idea who I was. So much for my red-carpet fantasy.

When the movie was over, mom and I went to the after-party. Everyone was talking and mingling and everyone seemed to know each other. We got our plates of food and looked for a place to sit. All the tables were full of people who had obviously been in the business longer than me. There was no place to sit. So we plopped down on the floor to eat. Nobody noticed us. We were the biggest losers in history. It was pretty humbling.

***

Så vad tycker ni? Vill ni höra hela boken från början?

Tyvärr har jag en bra/dålig nyhet. Jag ska till London på onsdag så jag kommer kanske inte kunna updatera bloggen på ca 6-7 dagar. Kika in på fredagen, om jag inte har updaterat den då kommer jag troligen inte göra det under hela resan.
Det är därför jag inte har svarat på Idas fråga om student/avslutningsklänningar. Om du villha ett snabbt svar kan du ju alltid fråga mileyraycyrus.webblogg.se eller mileycyruz.blogg.se, för jag kommer tyvärr inte ha tid.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa!!:)

2011-04-09 @ 12:32:39
Postat av: Camilla

jaaaaaaaaaa!!!!!!

2011-04-09 @ 12:59:29
Postat av: mileycutenoah

hejhej ;]

var gärna med på min Miley tävling på bloggen !

det är super bra pris & man ska bara kämpa för att vinna prisen :D

ha en fortsatt bra dag & hoppas du vill vara med !

2011-04-09 @ 14:02:30
URL: http://mileycutenoah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaa snälla gör de!!!

2011-04-09 @ 19:30:47
Postat av: Johanna

Det skulle vara jätte kul :D

Med bilder och allt eller?

2011-04-09 @ 20:09:38
URL: http://thejohannas.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jaaa! :D

2011-04-09 @ 23:28:22
URL: http://neeaahlg.blogg.se/
Postat av: Amanda

fy va smal hon var :(

2011-04-10 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0