Get ur good on

Hello! Innan inlägget startar vill jag bara säga: STÖD KVINNOR SOM HAR CANCER!

Miley postade ett inlägg på sin Get ur good on sida om att Hon och Tish (Mileys mamma) hjälper till och försöker stoppa bröstcancer. Nu vill Miley att DU också ska hjälpa till med att försöka stoppa bröstcancer. Om du vill läsa vad hon skrev kan du klicka på bilden.  Om du är intresserad av att hjälpa till så kan du gå in på den här sidan: http://womenscancers.cityofhope.org/

Kan du inte läsa/prata engelska? Kolla då längst ner i inlägget.


Womens cancers city of hope tackade Miley och Tish på sin hemsida. De här bilderna postade dem;




Hej allihopa! Nästa månad vill jag se hur du gör din "Get ur good on" för Bröst cancer uppmäksamhets månad genom våran senaste tävling här på Get ur good on. 

Besök Tävlings sidan för att få reda på hur du kan vinna en Get ur good on T-shirt eller en affish med min autograf. Jag gör min egen "Good on" för Bröst cancers uppmärksamhets månad med City of hope  på lite olika sätt. 

Min mamma gör också en "Get ur good on" för att stödja City of hope med deras kvinliga cancer pogram.

Sedan början av september och under bröstcancer medvetenhet månad, hon hjälper öka medvetenheten hos flickor och kvinnor om alla typer av kvinnors cancer och vill folk att ansluta sig till rörelsen.
Läs mer om kvinnors cancer och hur du kan delta på City of Hope: s webbplats: http://womenscancers.cityofhope.org/. Det finns massor av sätt att engagera och ge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0