People’s Choice Awards 2011

I år är Miley nominerad för People’s Choice Awards 2011. De här kategorierna är hon nominerad i:

Favorit kvinnlig artist

Favorit pop artist

Favorit drama film (The last song)

Om du vill rösta ska du klicka på bilden eller gå in på: http://www.peopleschoice.com/pca/nominations/vote.jsp?pollId=110026

Hoppas Miley vinner alla kategorier, det förtjänar hon verligen. Ja menar, hennnes roll i The Last song var fantastik! Jag fick anstränga mig för att inte börja grina!!
Och Miley är lugnt bäst av pop artisterna och kvinliga artisterna, den ända som jag tycker är bra där förutom Miley är P!NK. Och bland drama filmerna... Ja, där finns det några bra, men ärligt talat, The Last song är bäst av dem alla! 

Förresten om ni försöker ta bilden ser jag det av två andledningar:
- Jag använde nyss PRT SCR och kopierade den direkt från videon.
- Om det skulle va så att du lyckats göra print screen på exakt samma ställe, kan jag också säga att jag har mixat med bilden för att få den ljusare!
Så ta inte bilden utan att skriva länk!

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: Beyoncé Giselle Knowles.

Visst är den! :)

2010-10-19 @ 19:13:33
URL: http://beyoncegknowles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0