okt 12 Miley blir irriterad på en paparazzi

GO MILEY!!!

Medans Miley, Noah och Tish satt och åt frukost började satt en paparazzi och filmade dem. Då blev Miley lite sur, eftersom att jag vet att hon ogillar när paparazzis filmar/tar bilder av hennes lillasyster Noah. Efter ett tag blir Miley lite sur på paparazzin, går fram till henne och säger:

ENGELSKA:
"I'm having lunch with a ten year old, can you not film me? I will call the police on you. You said you weren't going to film me that's really rude. It's a ten year old. Don't film her, I'm asking you not to film her, for real. I'm having breakfast with my family. You could not be any more disrespectful and rude. Have some class dude, c'mon, have some class." 


PÅ SVENSKA:

"Jag äter lunch med en 10 åring, kan du sluta filma mig? Jag kommer ringa polisen, du sa att du inte skulle filma mig, det är väldigt otrevligt av dig att göra det. Den är en tioåring. Filma inte henne. jag ber dig att inte filma henne. Ärligt talat, jag jag äter lunch med min familj. Man kan bara inte vara mer respektlös och otrevlig.
Ha lite klass, kom igen, visa lite klass."


Miley du är bäst! I lööööve you!
xoxo// Z

Kommentarer
Postat av: elin

Jag sa aldrig att hon inte får visa sin BH, jag tycker bara inte det passar när man är 10 -.-

2010-10-13 @ 18:56:09
URL: http://mileycyruz.blogg.se/
Postat av: Erika

Så fortsätter de att filma. Vad respektfullt... INTE

2010-10-15 @ 18:48:23
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0