HANNAH MONTANA, NOW AND THEN

Jag minns det första Hannah Montana avsnittet jag såg. Jag höll på att bläddra mellan olika kanaler, och så kom jag till disney. Avsnittet hade precis börjat. Jag visste att några av mina vänner tittade på serien så varför inte ge den ett försök? Detta var ett avsnitt när en elak mobbare skulle slå upp Miley men hon hade sin livvakt Roxy i skolan som skulle skydda henne.

Efter den dagen var jag fast. Den serien var helt fantastiskt. Miley Ray Cyrus, du är fantastisk. Grattis på födelsedagen.
Idag är det dags att säga hejdå till Hannah på allvar. Nu lämnar du barndommen.
Jag hoppas du får en fantastisk 18-års dag.


Kommentarer
Postat av: CELIA

SV: eller inte.. läs hennes bok så kan du väl se.

2010-11-23 @ 16:25:15
URL: http://ceelia.webbloggse
Postat av: CELIA

SV: läs den igen då, och skaffa glasögon ;)? fint att du använder namnet anonym. hon skrev ju själv i boken att hon gick ute på stan när hennes första avsnitt av serien hade sänts och att hon fick skriva sin första autograf, hon var 12 år då. när hon var 14 var det säsong 2. jag tror inte att dom väntade med att sända 2 säsonger tills hon blev 14 år.

2010-11-23 @ 16:29:40
URL: http://ceelia.webbloggse
Postat av: CELIA

SV: men varför bråka om det? du har rätt att serien började 2006. men hon fick skriva massa autografer när hon var 12. och det kallar jag att vara känd. inte så att jag går runt och får skriva autografer..

2010-11-23 @ 16:33:24
URL: http://ceelia.webbloggse

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0