A SCARY THOUGHT IS THAT SHE'LL NEVER KNOW HOW MUCH SHE MEANS TO ME



Miley Ray Cyrus har varit min förebild sedan år 2006. Dagen jag verkligen förstod att inget eller ingen kunde ta hennes plats var när jag nyss hade läst Twilight böckerna. Jag kallade mig 'Twiligths största fan', men så kom jag och tänka på Miley. Skulle jag verkligen byta ut henne mot en serie böcker? Jag började få skuldkänslor, ja skuldkänslor, över tanken på att lämna henne. Samma dag förstod jag att Miley aldrig skulle försvinna ur mig. Hon kommer att finnas i mig för alltid.

Miley Ray Cyrus må vara 'goofy' och skämtsam men hon är även så mycket mer. Hon ställer upp för sina vänner, hon bryr sig om människorna runt om henne och är ärlig mot sig själv. Hon kan vara djup på ett högst ovanligt sätt hos en 17, nästan 18, åring. Miley är en stark och modig person som jag beundrar väldigt mycket och jag önskar att någon gång kommer jag få chansen att prata med henne om det. Hon har inspirerat mig...
Miley, Jag älskar dig.

Hon är inte bara en fantastisk person utan musiken hon gör är också fantastisk. Jag älskar sättet hon får med sina känslor i sina låtar. Ett exempel på det är låten 'Giving you up' och 'When I look at you'.
Hon har en talang som jag aldrig har sett förut. Det tog henne 3 dagar att lära sig spela piano. Hon kan spela gitarr, har sjungit sedan hon var bebis. Billy Ray, Mileys pappa sa att hon kunde sjunga innan hon kunde tala. Miley är inte rädd for att ta risker hon har varit med om mycket. Hon ger inte upp hoppet, hon gick på audition i två år för att få rollen som Hannah Montana. Hon fick så många extra chanser och slutade aldrig tro på sig själv.
Miley Ray Cyrus, Hannah Montana, Destiny Hope Cyrus, Miley Stewart, Chloe Stewart, Miles, Ronnie, Smiley Miley eller var du nu vill kalla henne är den personen jag beundrar mest i hela världen. I love you Miles... Never stop believing
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0