Svar till en liten... liten.... ... bajskorv.

Emmie kommenterade en extremt korkad och *jag-vet-ej-om-att-jag-gör-bort-mig*-kommentar.
Emmie: Haha filmen ee fejk.! inte någon film so heter LOL kommer en s komma ut.!
Haha dissade allihoppa?
Haha ellllr?
Och jaa hon röker dyyyyngdet runt och runt och runt och runt....

Svar: Haha, det är du som är dissar. Nej, Miley skulle aldrig röka, och om du hade läst 'Miles to go' skulle sin lilla ärthjärna kanske förstå varför, men det verkar ju ganska svårt att banka in något sant i den.

LOL (Laughing out loud) är defentivt inte fake. Miley har varit och filmat i Detroit tillsammans med Ashley Greene och Demi More. Miley har sagt i intervjuer att hon spelar in en film som heter LOL, Ashley Greene har twittrat om den och även sagt det till källor. Demi More har twittrat om den och pratat om den. Det har till och med redan kommit ut stills från filmen. Här är en still-bild med Miley:




I'm a defender of Miley until the day I die, så jag säger bara, reta inte upp mig när det kommer till Miley Ray Cyrus för jag kan väldigt lätt koka över då....
PEACEOUT SUCKERS!!!


Kommentarer
Postat av: Pretty Taylor

Vilka fina snöflingor du har på bloggen =]



Vill du länkbyta med min blogg?

2010-12-07 @ 10:44:32
URL: http://prettytaylor.blogspot.com
Postat av: Jessica

asså shit att folk har liv att kommentera såna saker, snälla GET THE HELL OUT OF HERE BITCHES, om ni inte har något bra att kommentera.. snälla livlösa patetiska mobbade skitungar :D

2010-12-07 @ 20:11:48
URL: http://jonascyruslovatolover.blogg.se/
Postat av: nora ^^

Fin blogg gillar kanske inte miley så jätte mycket men ska kolla in den här mycket! :D hur fixar man snöflingorna? :)

2010-12-08 @ 14:36:06
URL: http://tigertassen.blogg.se/
Postat av: joo

Jag inspereras av miley och har läst miles to go och allt det.

De som är dumma och skriver taskiga kommentarer om dig eller miley ska inte få uppmärksamhet, men du behöver inte skriva att hon har en ärthjärna eller vad det var (tagga ner) och du vet att hon/han kan anmäla dina inlägg om det är kränkande mot en viss grupp eller person. Man kan få reda på vem som driver en blogg lätt.

Ett tips är att chilla lite med de dumma kommentarerna.



!! Och man kan vara ett fan av Miley genom att bara lyssna på hennes musik eller se hennes filmer, alla behöver inte läsa om henne på internet eller hennes bok för att tycka om henne !!



Den här bloggen är väl till för att man ska få stötta och se nya saker om Miley? =]

Du gör ett bra jobb, bloggen är snygg.



Tryin' to

Live life in Peace Yohooooooooooo



TJAO

2010-12-09 @ 11:59:05
Postat av: Anonym

2010-12-10 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0