min Miley är mänsklig

Destiny Hope Cyrus var en vanlig flicka som växte upp i en vanlig familj. När hon blev större valde hon sig att kalla sig Miley Ray Cyrus istället och bytte därför lagligt namn. Jag satt och tittade på Miley videor och ofta när hon gör något fel ser man liknande  kommentarer 'She isn't as perfect as she thinks' eller 'Omg, she sucks. She can't sing'. De irriterar mig lite, inte bara för att jag älskar Miley, utan för att alla gör misstag. Vem bryr sig om hon tappade micken någon gång eller sjöng fel i en av hennes låtar. T ex under 'Wonder world tour' när hon sjöng 'When I look at you' så glömde hon bort ett ord och sa bara 'Whatever' och fortsatte och det är det som gör henne till en stjärna. The show must go on, hon ger inte upp bara för att något gick snett. Så alla fega människor som sitter framför datorn och kommenterar dumma kommentarer gör bara bort sig.

Ni vet att billboard gjorde en lista med 2010 snyggaste bilder? Jag tänkte också göra en sådan med mina favorit Miley-bilder från 2010 här:


Detta är endast 20 bilder men jag tycker det får räcka. Jag har inte bara valt bilder som jag tycker Miley ser söt ut på utan som är bra tagna. Där det är en bra bakgrund, ljuset ser cool ut eller färgerna är fina. Såklart spelar Miley och stor roll, te x den sista bilden måste jag erkänna att jag valde mest för att hon ser söt ut.


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hon är väldigt söt

2010-12-20 @ 21:02:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller med dig, folk är bara avis -.- folk måste inse att de ALDRIG kommer kunna trycka ner Miley =) I'm a proud SMILER for life <3

2010-12-21 @ 17:02:14
URL: http://jonascyruslovatolover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0