Miley bitar ur intervjuer

Miley har blivit intervjuat av J-14 magazine och så här sa hon om "paparazzisarna" som följer henne dygnet runt och uppfattar vart enda ord hon säger:

"It's such a disgusting thing. Beeing famous is a dream come true, but it's difficult because you lose your freedom. Cameras follow me and it's unfair. I know some people likes that attention but I'm not one of them. I called the cops once because the paparazzi where making me nervous while I was driving."

Översättning: Det är en sådan äcklig/hemsk sak. Att vara kändis är en dröm som slagit in, men det är svårt för att du förlorar din frihet. Kameror följer efter mig och det är orättvist.Jag vet att vissa uppskattar den uppmärksamheten men jag är defenetivt inte en av dem. Jag ringde polisen en gång för att paparazzi gjorde mig nervös medans jag körde bil.
 
Även om Miley ogillar kändis-uppmärksamheten tänker hon inte sluta med musiken och filmen
"It's what I have to deal with to do what I love"
Översättning: Det är vad jag får handskas med i utbyte mot att få göra det jag älskar.
säger hon. Nu satsar Miley mer på kändiskarriären än skolan. Hon tänker inte börja på collage nu. "I'm a firm beliver that you can go at any time you want!"
Översättning: "Jag tror fast på att du kan åka när du vill!" Miley håller fast vid sin åsikt om att collage kan vänta.

Miley är ärlig mot sina fans, of course, hon berättade tidigare i år i en intervju att hon tycket hennes fans förtjänar sanningen. Sötisen sa:
"My fans are hearing a million things from a million places, I want them to know the truth"
Översättning: Mina fans hör miljoner saker från miljoner ställen, jag vill att de ska veta sanningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0