MILEY älsklingen röker :) *läs först!*

Inför Mileys roll Lola i den nya filmen LOL så finns det en scen när hon röker. Här har det läckt ut bilder från den. Stackars Miley, nu kommer hela världen dömma henne innan de ens vet varför hon röker.

Så! Jag ber er, inga elaka kommentarer om detta, det är en film och det står i manuset att hon ska röka! Det är knappast som hon har fortsatt med det. Plus att Miley behöver verkligen inte mer stora dramor i sitt liv just nu, hon behöver inte höra mer skandaler om sig själv!


Kommentarer
Postat av: livan

det är inte äns riktiga sigaretter jag tycker inte att så många ska gå på miley hon är som hon är och det är inget fel med det

2010-12-06 @ 14:41:02
Postat av: Emmie♥

Haha filmen ee fejk.! inte någon film so heter LOL kommer en s komma ut.!

Haha dissade allihoppa?

Haha ellllr?

Och jaa hon röker dyyyyngdet runt och runt och runt och runt....

2010-12-06 @ 19:02:58
Postat av: sandra

Det är teatercigaretter som är helt faik och helt ofarliga! :)

2010-12-06 @ 21:18:06
URL: http://mileysweden.webblogg.se/
Postat av: joyo

nu var det ju du som trodde att miley hade börjat röka. du ska inte vara taskig mot de som gör nästan sammma sak mot dig



xoxo

2010-12-09 @ 12:32:10
Postat av: Amanda

haha sötnöten ser ju ut som jag! haha absolut inte bar...fast jag sluta röka i förrgår :) har fått leva med massa stressatacker typ hela igår och idag...fy börja inte röka!

2010-12-09 @ 20:28:29
Postat av: mileylover

jag tänkte väll. miley är så godhjärtad. tack för attdu skrev detta. ska sprida ut att det bara stog att hon skulle göra så i manuset. /tigerälskaren

2011-04-03 @ 17:17:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0