Kiss it goodbye...

... Kopieringsskydd! Det är många som vill ha bilder och de kan nu kopiera. Så klart vill jag att man skriver källa men det lär vara 100 000 pers som inte kommer göra det. Jag hoppas att det kommer fungera bra utan mitt kopieringskydd och just nu är det mer som en testperiod för att se om många av mina bilder tas. Det är mest mina redigerade och unika bilder jag är rädda för.

Vill du ha kopieringsskydd på din hemsida? Klistra då in det här i kodmallen:

var popup="SKRIV VAD DU VILL ATT DET SKA STÅ NÄR MAN FÖRSÖKER HÖGERKLICKA"
; function noway(go) { if
  (document.all) { if (event.button == 2) { alert(popup); return false; } } if (document.layers)
  { if (go.which == 3) { alert(popup); return false; } } } if (document.layers)
  { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=noway;


PS. Om ni undrar varför desigen är lite konstig på vissa ställen är det för att jag råkade klicka på en av blogg.ses standard teman och det ändrade om hela min kod och stilmall så jag har suttit och försökt fixa det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0