Just Jared

Hemsidan Just jared här röstat fram årets mest populära kvinnliga 'ungdomsskådisar'. Så här ser resultatet ut:

1.Vanessa Hudgens
2. Miley Cyrus
3.Selena Gomez
4.Demi Lovato
5.Ashley Tisdale.

Jag måste säga att jag är förvånad. Så här trodde jag listan skulle se ut: Miley, Selena, Demi, Vanessa och sist Ashley. Men men! Anywayy!!!! Det var allt för idag.

Ps. Ledsen men det kommer vara lite sämre blogging så här runt julen och lovet. Men jag ska försöka klämma in minst 1 inlägg per dag :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej Zoey!

Jag tänkte tipsa om en artikel här. Den var med i dagens upplaga av aftonbladet. Det står om att en gammal kompis till Miley anklagar henne för att ha varit en riktigt bitch som liten, och att Mileys självbiografi inte stämmer. Du kan ju läsa själv ..



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8333524.ab



Jag tror personligen det handlar om avundsjuka.



Hare bra! Och fortsätt men bloggen, den är skitbra !! :D

2010-12-27 @ 12:48:51
URL: http://neeaahlg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0