Taylor träffade Miley: Hon var supertrevlig

Miley Cyrus @ Lion's Den Waterford, MI

Then walked over to Douglas and was like and THIS is my love interest in the movie.. lucky me right?! and she winked at him. We all said goodbye and I told her to enjoy the rest of her stay here in Detroit :) She was super nice so all the rumors of her 'ignoring' fans and telling them 'no' and stuff is most likely false.

Från Taylor: Jag träffade Miley Cyrus ikväll på en resturang i Waterford, Michigan. Hon var på Lion's Den med Ashley Greene Tanz Watson och Douglas Booth. Jag satt ner och åt när de fyra kom in, precis som vanliga människor. De slutade med att sätta sig bredvid oss. Det var så coolt! Ingen sprang precis fram till henne, självklart så var det viskningar och folk stirrade på henne. Men för det mesta så lämnade folk dem ifred. Det var väldigt konstigt, hon var överallt på Douglas ungen. Jag ville fråga henne var Liam var men jag tyckte att det skulle vara lite otrevligt LOL. När de ställde sig upp, redo att gå, kollade jag på dem och fick ögon kontakt med Miley och hon log mot mig. Jag skulle fråga henne om en bild, men jag ville inte tvinga henne gå uppså jag sa bara åt henne att njuta av middagen och hon sa ' Aww, tack sötnos, jag det ska jag! Vill du ta en bild?' Så hon ställde sig upp och gav mig en kram och sedan tog vi en bild. Hon sa 'Jaa, jag har varit här för ca 6 veckor nu. Vi filmar en film i Detroit.' Vi pratade i ca 5 minuter. Hon presenterade mig för Ashley och Tanz. Sedan gick hon över till Douglas och sa typ: Det här är mitt kärleksintresse i fimen, lyllo mig, eller hur?
Och hon blinkade mot honom. Vi sa hejdå och jag sa åt henne att njuta av resten av hennes resa till Detroit :) Hon var supertrevlig och alla rykten om att hon 'Ignorerar fans'  och säga 'Nej' till dem och så måste vara falska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0