Svar till ****

Så här skrev personen: Ursäkta mig men här skaffar jag en ny design .... sorry but it is not okey! http://cyrusmiley.blogg.se/, nej det är så inte okej.Är ***** trött på att du ska härma mig med headern, och det är inte första gången. Hitta din egen insiration, vet du hur lång tid nathalie gjorde den? känns som om bloggen får mer skit inlägg postade. Vadå sorry?! FIND YOUR OWN F***** inspiration! INSTEAD OF MAKING SIMILAR STUFF TO MIN, OR SHOULD I SAY ALMOST!!!

Fölåt ni andra som läser detta, men tydligen det finns det folk som är helt tomma på idér!

Svar: Det hade räckt om du skrev en kommentar på min blogg. Det här är första gången jag medvetet tar inspiration från dig. Om någon skulle ha tagit det från mig hade jag sett det som en komplimang, och om du inte gör det, ja då får du säga det till MIG PERSONLIGEN. Och inte till hela världen. Nu kommer dina 300 läsare (Jag var ett stort fan av din blogg så jag visste mycket om den) bombardera mig med elaka kommentarer. Glad nu? Jag betalar inte någon för designer. Jag skriver åtminstonde inte ditt namn el bloggadress

Jag kanske också har hållt på länge med designen...


</3

Kommentarer
Postat av: Erika

Wow, designerna är ju inte så lika! Jag tycker att du har gjort ett bra jobb med din. Jag diggar kommentars rutan :)

2010-08-22 @ 11:09:48
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: ...

Jag vet att du får mitt IP nummer nu men ändå.. asså det är omoget av båda... men det är inte bara hennes blogg du har tagit av , du har även tagit från smileymileyfan, på MILEY IS THE BEST!! (press the button if you agtree)! ..

2010-08-22 @ 13:40:45
Postat av: Anonym

inte första gången ... :S

lyssna, jag skrev på min blogg för jag orkar inte att folk härmar mig med desgnen. förlåt för att min blogg har 300 läsare, jag kan inte råför det. jag kan skriva hur mycket jag vill på min blogg.



Det ända du ska göra är och sluta härma, och det har du nog förståt nu antar jag.

2010-08-22 @ 14:48:35
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0